La documentación del pleno ha llegado tarde como siempre y se ha convocado una reunión de urgencia para todos los afiliados del bloque brigantino. Ha sido nombrar el cine y ha llegado gente en tropel, tanta que ha cogido por sorpresa al Responsábel y a O Noso Voceiro. La reunión ha comenzado con una exposición del tema a cargo del portavoz.
Andrés Otero: Fai casi catro anos Jaime Pita e o Lagares quixeron intercambiarse os cromos por vinte millóns pero chegou o BNG e mandou parar. Logo nas municipais xa vichedes o convenio electoralista que sacaron da manga e do que dudamos que fose a ser algo real algún día na línea das grandes promesas vacías de Lagares. E agora o PP quere pagarlle 25 millóns pero se vedes a documentación eles aún querían máis.
La sesión se interrumpe con los murmullos y gritos de los asistentes. Atraco y vergonza son dos palabras que se repiten constantemente, a viva voz y en corrillos. Por unos instantes los dirigentes renuncian a intentar siquiera poner orden. Luego las intervenciones se suceden, atropelladas.
Muiño: nosa postura como dixo o compañeiro Andrés é clara nin un peso ós Pita.
Henrique del Río: co-he-ren-cia – silabea – mantendremos a línea que traemos de sempre porque non se entendería que onte dixesemos non e hoxe sí.
Xavier López: recuperar o cine é algo que queremos todos os betanceiros pero desde logo non a cualquier precio.
M. favorecen a un alto cargo do PP!
Tita. Hay que denunciar este atraco públicamente porque queren pagar ata polos asentos podres do cine.
M. Unha folla extraordinaria e urxente!
HdR. Voto en contra!
Los gritos de “atraco”, “robo”, “pepé, ceporbé, a mesma merda é” y similares se alzan nuevamente al cielo. En un instante que casi hay silencio porque la mayoría están tomando aire O Noso Voceiro pide que se voten. El griterío confirma que se oponen todos al acuerdo planteado por el PP y para celebrarlo se van todos de cañas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario